Самолет | Где и когда | ||
|
Farnborough - (EGLF / FAB) | ||
|
UK, Июль 16, 2018 |
Комментарий | Автор |
|
|
ID: 121720 | Добавлено в базу: 2018-08-15 | Просмотров: 713 | Комментариев: 17 |
Марко 2018-08-15 21:51:08 | |
Дякую за фото! Працюю з цим літаком :) |
Gurza 2018-08-15 23:53:49 | |
ПОглотители звука? |
Ippi 2018-08-19 17:55:45 | |
Так-то надпись на борту выдаёт его предназначение, но почему 727? Из-за дешевизны (надо полагать, спасён от свалки и достался даром) или из-за особого характера спутного следа? |
Ippi 2018-08-19 18:22:11 | |
Нашёл пресс-релиз OSRL. За пространным текстом об офигенности именно 727 для этих целей таки проглядывает основная причина: дешевизна. Ну и немного ещё цельнометалличность конструкции без композитов, к которой проще привинчивать собственное оборудование. |
Gurza 2018-08-20 17:42:53 | |
Так поглотитель или же пожарник? |
Ippi 2018-08-20 19:52:39 | |
Gurza, нейтрализатор разлитой нефти же. |
Gurza 2018-08-22 13:13:07 | |
Герик бы лучше подошел- скорости ниже и ВС подвесить можно на большем размахе плоскостей. |
Виталй 2018-08-22 22:16:22 | |
АДНАЗНАЧНА!!! |
Fastfotic 2018-08-23 12:43:06 | |
Если выбрали B-727, то им «АДНАЗНАЧНО» на все ваши комменты!!! )))))) |
Fastfotic 2018-08-23 17:54:12 | |
А к вам ещё не приходил налоговый инспектор, господа Гыки?! Готовьтесь! Рано или поздно придёт и спросит с вас сполна!!! )))))))))))) |
Ippi 2018-08-23 18:38:13 | |
Марко, спасибо за сообщение в личке :)
Жаль, что пиарщики OSRL не смогли внятно осветить этот момент в пресс-релизе, упомянув только «almost unrivaled power-to-weight ratio». |
Марко 2018-08-23 19:08:38 | |
Не знаю чому мій комент не появився тут, але спробую трошки прояснити.
Вибір впав на 727 в більшості через характеристики. Ми його опускаємо на висоту до 150 футів на місіях над океаном/морем. На таких мінімальних висотах кожен двигун важливий, на 27, втративши один двигун, спокійно можна продовжити виконання місії з іншими двома. Також двигуни від дугласа Jt8's покращили характериски самого планера. Як кажуть хлопці «У нього забагато потужності для його завдання». Цих нафто-борців є два, Альфа і Браво. Обидва колишні пташки FedEx-a, Альфа це останній серійний 727й. На початку літа, контракт на ці два 727 продовжили ще на 10 років. Також зараз шукаємо ще х2 727мі для схожого контракту в іншій країні. В далекому майбутньому є плани замінити їх на 757, але час покаже. |
Gurza 2018-08-23 20:40:40 | |
Так ил-62 зафрахтуйте. там еще лучше. Хотя 727й проигрывает 130му. |
Марко 2018-08-24 03:29:44 | |
Англійська компанія, і ІЛ62? Трошки зовсім не реалістично звучить. Якщо вже мова піде за такі судна, то можна взяти списані в RAF VC10-ті. Але як і писалося вище, даний планер справляється з поставленими задачами, вони ще літають у світі, тех підтримка є як і від Boeing так і наявність доннорів допомагають.
А в чому саме 130 кращий? OSRL також мають 130 на контракті з іншою фірмою |
Vitalii 2018-08-24 20:16:05 | |
Как чем??? Там же скорости ниже и ВС подвесить можно на большем размахе плоскостей. Это же очевидно! А эксплуатант никак понять этого не может, а тут такой дельный совет и совершенно бесплатный. |
Марко 2018-08-25 16:58:25 | |
Як і казав, в них є 130-ті на іншому контракті, в інтернеті можна знайти. |
Ippi 2018-08-26 04:22:34 | |
Скорее ловите экспертов, пока не разбежались, а то где их потом таких бесплатных искать :) |
Photo Copyright © Oleg V. Belyakov, all rights reserved. Spotters.net.ua не несет ответственности за текстовые и фотоматериалы, публикуемые автором. |
© 2011 Украинский споттерский сайт | О сайте © 2011 Aerovokzal p.e. |