Зрители посчитали это фото лучшим. Поздравляем!
Самолет Где и когда
T2 Aviation G-OSRA
Farnborough - (EGLF / FAB)
Boeing 727-2S2(Adv)(F) cn 22938
UK, Июль 16, 2018
Комментарий Автор
Oleg V. Belyakov
 
RSS Добавить в альбом Исправить данные

Вы можете оценить фото, нажав на соответствующю картинку внизу, от одного балла до пяти:  [?]
                                                   

Комментарии

Марко   2018-08-15 21:51:08  
Дякую за фото! Працюю з цим літаком :)
Gurza   2018-08-15 23:53:49  
ПОглотители звука?
Ippi   2018-08-19 17:55:45  
Так-то надпись на борту выдаёт его предназначение, но почему 727? Из-за дешевизны (надо полагать, спасён от свалки и достался даром) или из-за особого характера спутного следа?
Ippi   2018-08-19 18:22:11  
Нашёл пресс-релиз OSRL. За пространным текстом об офигенности именно 727 для этих целей таки проглядывает основная причина: дешевизна. Ну и немного ещё цельнометалличность конструкции без композитов, к которой проще привинчивать собственное оборудование.
Gurza   2018-08-20 17:42:53  
Так поглотитель или же пожарник?
Ippi   2018-08-20 19:52:39  
Gurza, нейтрализатор разлитой нефти же.
Gurza   2018-08-22 13:13:07  
Герик бы лучше подошел- скорости ниже и ВС подвесить можно на большем размахе плоскостей.
Виталй   2018-08-22 22:16:22  
АДНАЗНАЧНА!!!
Fastfotic   2018-08-23 12:43:06  
Если выбрали B-727, то им «АДНАЗНАЧНО» … на все ваши комменты!!! ))))))
Fastfotic   2018-08-23 17:54:12  
А к вам ещё не приходил налоговый инспектор, господа Гыки?! Готовьтесь! Рано или поздно придёт и спросит с вас сполна!!! ))))))))))))
Ippi   2018-08-23 18:38:13  
Марко, спасибо за сообщение в личке :)

Жаль, что пиарщики OSRL не смогли внятно осветить этот момент в пресс-релизе, упомянув только «almost unrivaled power-to-weight ratio».
Марко   2018-08-23 19:08:38  
Не знаю чому мій комент не появився тут, але спробую трошки прояснити.
Вибір впав на 727 в більшості через характеристики. Ми його опускаємо на висоту до 150 футів на місіях над океаном/морем. На таких мінімальних висотах кожен двигун важливий, на 27, втративши один двигун, спокійно можна продовжити виконання місії з іншими двома. Також двигуни від дугласа Jt8's покращили характериски самого планера. Як кажуть хлопці «У нього забагато потужності для його завдання».
Цих нафто-борців є два, Альфа і Браво. Обидва колишні пташки FedEx-a, Альфа це останній серійний 727й. На початку літа, контракт на ці два 727 продовжили ще на 10 років. Також зараз шукаємо ще х2 727мі для схожого контракту в іншій країні. В далекому майбутньому є плани замінити їх на 757, але час покаже.
Gurza   2018-08-23 20:40:40  
Так ил-62 зафрахтуйте. там еще лучше. Хотя 727й проигрывает 130му.
Марко   2018-08-24 03:29:44  
Англійська компанія, і ІЛ62? Трошки зовсім не реалістично звучить. Якщо вже мова піде за такі судна, то можна взяти списані в RAF VC10-ті. Але як і писалося вище, даний планер справляється з поставленими задачами, вони ще літають у світі, тех підтримка є як і від Boeing так і наявність доннорів допомагають.
А в чому саме 130 кращий? OSRL також мають 130 на контракті з іншою фірмою
Vitalii   2018-08-24 20:16:05  
Как чем??? Там же скорости ниже и ВС подвесить можно на большем размахе плоскостей. Это же очевидно! А эксплуатант никак понять этого не может, а тут такой дельный совет и совершенно бесплатный.
Марко   2018-08-25 16:58:25  
Як і казав, в них є 130-ті на іншому контракті, в інтернеті можна знайти.
Ippi   2018-08-26 04:22:34  
Скорее ловите экспертов, пока не разбежались, а то где их потом таких бесплатных искать :)




Photo Copyright © Oleg V. Belyakov, all rights reserved.
Spotters.net.ua не несет ответственности за текстовые и фотоматериалы, публикуемые автором.